Muğla Kent Konseyleri'nin İlk Toplantısı Fethiye'de Gerçekleştirildi
Muğla Kent Konseyleri Birliği'nin kuruluşunun ardından alınan karar doğrultusunda ilk toplantı Fethiye'de yapıldı. Toplantıya Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, Menteşe Kent Konseyi Başkanı Egemen Balaban ile birlikte ilçelerden gelen kent konseyi başkanları ve temsilcileri katıldı.
“Kent konseyleri yerel yönetimler için büyük bir fırsat”
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ise kent konseylerinin yerel demokrasideki rolüne dikkat çekerek, “Arkadaşlarımızın da ifade ettiği gibi daha önce ilçelerde kurulmuş olan kent konseylerinin Muğla çatısı altında birleşiyor olması, bir platformda bir arada olması tabii ki çok önemli. Çünkü kentlerimizin sorunları ortak, ilçelerimizin sorunları ortak.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor