• Haberler
  • Güncel
  • Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan'dan Vali Akbıyık'a Ziyaret

Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan'dan Vali Akbıyık'a Ziyaret

Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan, Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık'ı makamında ziyaret etti.

Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan'dan Vali Akbıyık'a Ziyaret
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Gerçekleşen ziyarette Muğla’daki basın faaliyetleri, yerel medyanın çalışmaları ve kamu kurumları ile basın arasındaki iş birliği konuları ele alındı. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, kent gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.

Başkan Cem Kaytan, basının kamuoyunun doğru bilgilendirilmesindeki önemine dikkat çekerken, Vali Akbıyık da yerel medyanın toplumla kurumlar arasında önemli bir köprü görevi üstlendiğini ifade etti.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!