Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi
Türkiye'de ilk lisanslı güneş enerjisi santraline sahip olan Muğla Büyükşehir Belediyesi, çevre dostu ve yenilenebilir enerji yatırımlarını her geçen yıl artırarak devam ettiriyor. Menteşe Denizova Mahallesinde kurulan güneş tarlasındaki enerji üretimi ile hem çevre korunuyor, hem de Büyükşehir Belediyesi bütçesine milyonlarca liralık katkı sunuluyor.
Muğla Büyükşehir Belediyesi ilk lisanlı güneş enerjisi santralini Menteşe ilçesindeki Mezbaha tesislerinde kurarken yatırımlarını şehirlerarası yolcu terminallerinde devam etti. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, temiz, yenilenebilir ve çevre dostu enerji yatırımlarına devam ettiklerini açıkladı.
-
muğla güneş enerjisi yatırımı
-
muğla büyükşehir güneş enerjisi
-
muski güneş enerji santrali
-
ahmet aras yenilenebilir enerji
Bakmadan Geçme
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti