Muğla Kent Konseyleri'nin İlk Toplantısı Fethiye'de Gerçekleştirildi
Muğla Kent Konseyleri Birliği'nin kuruluşunun ardından alınan karar doğrultusunda ilk toplantı Fethiye'de yapıldı. Toplantıya Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, Menteşe Kent Konseyi Başkanı Egemen Balaban ile birlikte ilçelerden gelen kent konseyi başkanları ve temsilcileri katıldı.
Özellikle yerel yönetimler tarafına baktığınızda yetkiler çeşitli, ilçe belediyeleri ve Büyükşehir Belediyesi’nin yetkileri çeşitli iş ve işlemler, bir taraftan da bölgemizde son dönemde yaşanan kentsel ve çevresel problemler… Bunun gibi birçok konuda kent konseylerinin oluşturduğu gündem üzerine yerel yönetimlerin de bu konuya bizzat müdahil olması, dinlemesi ve politika oluşturması için kurgulanmış bir toplantı. Ben bunu çok önemsiyorum.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret