Muğla Kent Konseyleri'nin İlk Toplantısı Fethiye'de Gerçekleştirildi
Muğla Kent Konseyleri Birliği'nin kuruluşunun ardından alınan karar doğrultusunda ilk toplantı Fethiye'de yapıldı. Toplantıya Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, Menteşe Kent Konseyi Başkanı Egemen Balaban ile birlikte ilçelerden gelen kent konseyi başkanları ve temsilcileri katıldı.
“Bu birliktelik sorunların çözümünde bize güç verecektir”
Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, kent konseylerinin yerel sorunların çözümünde büyük bir güç olduğunu vurguladı. Karaca, “ilk defa Fethiye’de bütün ilçelerden gelen kent konseyi temsilcileriyle birlikte hep beraberiz. Burada Büyükşehir Belediye Başkanımız da bizlerle beraber. Bugüne kadar üçüncü dönem Belediye Başkanlığı yapan bir başkan olarak birçok alanda Fethiye’de kent konseyinin bileşenleriyle birlikte bölgemizde geçmiş dönemde bir takım çalışmalar yapmıştık.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi