Muğla Kent Konseyleri'nin İlk Toplantısı Fethiye'de Gerçekleştirildi
Muğla Kent Konseyleri Birliği'nin kuruluşunun ardından alınan karar doğrultusunda ilk toplantı Fethiye'de yapıldı. Toplantıya Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, Menteşe Kent Konseyi Başkanı Egemen Balaban ile birlikte ilçelerden gelen kent konseyi başkanları ve temsilcileri katıldı.
Yeni seçildik, ikinci dönemde bir buçuk yıl oldu. Bir buçuk yıl içerisinde pek buluşamadık arkadaşlarla ama önümüzdeki süreç içerisinde başkanımızın da öncülüğünde, kendisiyle de görüşüyoruz. Bölgemizdeki temel sorunları çözme noktasında kendilerinden destek almak istiyoruz. Çünkü birbirinden kıymetli ve değerli insanlardan oluşuyor kent konseyleri. Şehrin gelişmesi adına, şehre verilebilecek birçok katkıda bizlere destek olabileceklerine canı gönülden inanıyoruz.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu