Muğla'da Yeni Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça Göreve Hızlı Başladı
Geçtiğimiz hafta Muğla İl Sağlık Müdürü olarak atanan Dr. Eriş Başaran Akça, göreve hızlı bir başlangıç yaptı. Bir haftalık sürede beş farklı sağlık kuruluşunu denetleyen Akça, hijyen, hasta memnuniyeti ve yapısal sorunlara odaklandı.
Bodrum’da hasta ziyaretleri yaptı, eksikleri not aldı
Haftanın son denetimini Bodrum Devlet Hastanesi’ne gerçekleştiren İl Sağlık Müdürü Akça, Başhekim Dr. Oğuz Şahin’den hastanenin ihtiyaçları hakkında bilgi aldı. Tüm bölümleri gezen Akça, yatan hastaları ziyaret ederek bazılarını bizzat muayene etti. Uzman doktor ve personel eksiği olduğunu belirleyen Akça, temmuz ayı içerisinde 20 temizlik personelinin göreve başlayacağını ve hekim takviyesi için girişim başlatacaklarını açıkladı.
-
muğla haberleri
-
sağlık haberleri
-
menteşe devlet hastanesi
-
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr Eriş Başaran Akça
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor