Muğla'da Yeni Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça Göreve Hızlı Başladı
Geçtiğimiz hafta Muğla İl Sağlık Müdürü olarak atanan Dr. Eriş Başaran Akça, göreve hızlı bir başlangıç yaptı. Bir haftalık sürede beş farklı sağlık kuruluşunu denetleyen Akça, hijyen, hasta memnuniyeti ve yapısal sorunlara odaklandı.
“Hedefimiz hasta memnuniyeti ve hijyen”
İl genelindeki sağlık tesislerinde hasta memnuniyeti ve hijyenin en üst seviyeye çıkarılması gerektiğini belirten Dr. Eriş Başaran Akça, denetimlerinin süreceğini, halkın kaliteli sağlık hizmetine erişiminin sağlanması için tüm ekiplerin sahada olacağını vurguladı.
-
muğla haberleri
-
sağlık haberleri
-
menteşe devlet hastanesi
-
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr Eriş Başaran Akça
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret