- Haberler
- Kültür Sanat
- Muğla'da, Menteşe ve Çadır Lunga belediyeleri arasında iyi niyet mektubu imzalandı
Muğla'da, Menteşe ve Çadır Lunga belediyeleri arasında iyi niyet mektubu imzalandı
Muğla'da, '32. Uluslararası Muğla Kültür ve Sanat Şenliği' etkinlikleri kapsamında Menteşe Belediyesi ile Moldova Cumhuriyeti Çadır-Lunga Belediyesi arasında 'İyi Niyet Mektubu' imzalandı.
Törende konuşan Çadır-Lunga Belediye Başkanı Anatoli Topal, Menteşe'de olmaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Atılan imzayla kardeşlik bağlarını daha da güçlendireceklerini belirten Topal, tüm Muğlalıları 8 Kasım'da Çadır-Lunga'da düzenlenecek festivale davet etti.
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras da imzalanan iyi niyet mektubunun hem belediyeler hem de halklar arasında kültürel, sosyal, ekonomik ve teknolojik açıdan kalıcı bağlar kuracağını dile getirdi.
-
32 Uluslararası Muğla Kültür ve Sanat Şenliği
-
Menteşe Belediyesi
-
Moldova Cumhuriyeti
-
ÇadırLunga Belediyesi
-
İyi Niyet Mektubu
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor