- Haberler
- Kültür Sanat
- Muğla'da, Menteşe ve Çadır Lunga belediyeleri arasında iyi niyet mektubu imzalandı
Muğla'da, Menteşe ve Çadır Lunga belediyeleri arasında iyi niyet mektubu imzalandı
Muğla'da, '32. Uluslararası Muğla Kültür ve Sanat Şenliği' etkinlikleri kapsamında Menteşe Belediyesi ile Moldova Cumhuriyeti Çadır-Lunga Belediyesi arasında 'İyi Niyet Mektubu' imzalandı.
Çadır-Lunga ile kardeş kent ilişkisi kurulmasına ilişkin iyi niyet mektubunu imzaladıklarını anlatan Aras, uluslararası iş birlikleri ve vizyoner projelerin, kentin geleceği için büyük önem taşıdığını ifade etti.
Aras, iyi niyet mektubuna iki halk arasındaki ortak değerleri desteklemek, karşılıklı bağları kuvvetlendirmek, ekonomi, ticaret, kültür, eğitim, turizm, spor ve kentsel gelişim gibi alanlarda bilgi ve deneyim paylaşarak iş birliği yapmak amacıyla imza attıklarını kaydetti.
-
32 Uluslararası Muğla Kültür ve Sanat Şenliği
-
Menteşe Belediyesi
-
Moldova Cumhuriyeti
-
ÇadırLunga Belediyesi
-
İyi Niyet Mektubu
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor