MSKÜ'de Beyaz Önlük Heyecanı: Geleceğin Hekimleri Mesleğe İlk Adımını Attı
MSKÜ Tıp Fakültesi 1.sınıf öğrencilerine 'Beyaz Önlük Giyme' töreni düzenlendi. 161 öğrenci, önlüğünü giyerek mesleğe ilk adımını attı.
“O Önlük Bilginin, Sorumluluğun Ve İnsan Hayatına Duyulan Saygının Sembolüdür”
Öğrencilere tavsiyelerde bulunan MSKÜ Rektörü Prof. Dr. Turhan Kaçar ise, “Sizlerden beklentimiz bilimin ışığında ilerleyin, mesleki etik değerlerinden taviz vermeyin, insan hayatını her şeyin üzerinde tutan hekimler olmanızdır. Hastalarınızla kuracağınız güçlü iletişim, zarafet ve nezaketiniz, mesleki bilgi ve beceriniz ile bir araya geldiği zaman muhataplarınızın nezdinde nasıl bir kahramana dönüştüğünüzü hayatınız boyunca sıkça göreceksiniz” dedi.
-
mskü tıp fakültesi beyaz önlük töreni
-
muğla sıtkı koçman üniversitesi
-
14 mart tıp bayramı
-
geleceğin doktorları muğla
-
tıp fakültesi öğrencileri tören
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret