MSKÜ'de Beyaz Önlük Heyecanı: Geleceğin Hekimleri Mesleğe İlk Adımını Attı
MSKÜ Tıp Fakültesi 1.sınıf öğrencilerine 'Beyaz Önlük Giyme' töreni düzenlendi. 161 öğrenci, önlüğünü giyerek mesleğe ilk adımını attı.
Tıp ile hayatın her alanında karşılaştığımızı belirten Rektör Prof. Dr. Kaçar, sözlerine şu şekilde devam etti: "Tıp, hem teorik donanım, hem de pratik beceri gerektiren bir alan olmanın ötesinde, insana dokunan, insan hayatını merkeze alan sabır, merhamet ve sorumluluk duygusunu birlikte taşıyan çok özel bir meslektir. Bir hekimin attığı her adım, verdiği her karar, bir insanın hayatına doğrudan etkiler. Çünkü hayatımızın her safhasında tıbbın farklı branşlarını temsil eden hekimlerle hepimiz bir şekilde karşılaşıyoruz. Giydiğiniz beyaz önlük yalnızca bir kıyafet değildir. O önlük bilginin, sorumluluğun, cesaretin, güvenin ve insan hayatına duyulan saygının sembolüdür. Bu önlüğü taşımanın onurunu yaşarken, aynı zamanda onun gerektirdiği sorumluluğun da farkında olacağınıza inanıyorum. Bu vesileyle büyük bir özveriyle çalışan tüm hekimlerimizin ve sağlıkçılarımızın 14 Mart Tıp Bayramı’nı bir kez daha kutluyorum.”
Konuşmaların ardından öğrencilere beyaz önlükleri Rektör Prof. Dr. Turhan Kaçar ve törene katılan protokol üyeleri tarafından giydirildi. Toplu fotoğraf çekimiyle program son buldu.
-
mskü tıp fakültesi beyaz önlük töreni
-
muğla sıtkı koçman üniversitesi
-
14 mart tıp bayramı
-
geleceğin doktorları muğla
-
tıp fakültesi öğrencileri tören
Bakmadan Geçme