MSKÜ'de Beyaz Önlük Heyecanı: Geleceğin Hekimleri Mesleğe İlk Adımını Attı
MSKÜ Tıp Fakültesi 1.sınıf öğrencilerine 'Beyaz Önlük Giyme' töreni düzenlendi. 161 öğrenci, önlüğünü giyerek mesleğe ilk adımını attı.
Törenin açılışında konuşan Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Süleyman Cüneyt Karakuş, öğrencilere "hoş geldiniz" diyerek beyaz önlüğün hikayesini anlattı. Beyaz önlüğün saflık ve temizlik olduğunu belirten Karakuş, "Üzerindeki kanlar, kırışıklıklar deneyimin simgesidir. Zorlu eğitim süreci sonrası sadece tıp doktoru unvanı kazanmayacaksınız. Yaşadığınız yorgunluğun size ne kadar huzur verdiğini de tadacaksınız. Çok çalışarak bu eğitim sürecini tamamlayacağınızdan ve Atatürk'ün 'Beni Türk hekimlerine emanet edin' sözüne layık olarak aramıza katılacağınıza inancım tamdır” diye konuştu.
-
mskü tıp fakültesi beyaz önlük töreni
-
muğla sıtkı koçman üniversitesi
-
14 mart tıp bayramı
-
geleceğin doktorları muğla
-
tıp fakültesi öğrencileri tören
Bakmadan Geçme