Hiç gitmediği İstanbul'dan 1985 model aracına 15 HGS cezası geldi, icralık oldu
Kastamonu'nun Ağlı ilçesinde yaşayan vatandaşa, hiç gitmediği İstanbul'dan 15 HGS cezası geldi. İcra için kendisini avukatın araması ile olayı öğrenen vatandaş, şoke olduğunu söyledi.
Kastamonu'nun Ağlı ilçesi Müsellimler köyünde yaşayan Cemil Özdemir'in telefonuna Kasım ayında İstanbul 18. İcra Dairesi'nden icra mesajı geldi. Çevresindeki vatandaşların dolandırıcıların atmış olabileceğini söylemesi üzerine mesajı dikkate almayan Cemil Özdemir'i bir süre sonra arayan ve avukat olduğunu söyleyen kişi, İstanbul'daki otoyollardan kaçak geçiş yaptığını ve bu sebeple ödemediği borçları ödemesi gerektiğini söyledi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret