Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.
“Gazetecilik için meslek odası şart”
Genel kurulun sonunda yeniden başkan seçilen İGD Başkanı Hürmüz Seda Köktener teşekkür konuşmasında, “Hiçbir tacir veya tüccar iş yerini açarken Ticaret Odası’na kayıt yaptırmadan faaliyet gösteremez. Bu, herkesin başıboş şekilde iş yapamayacağı anlamına gelir. Ancak gazetecilikte maalesef bunu sağlayamıyoruz çünkü bir meslek odamız yok. Bugün bir cep telefonu ve bir mikrofonla gazetecilik yapmak çok kolay hale geldi. Oysa bir berber dükkanı açmak için bile birçok kurumdan izin almak gerekiyor. Gazetecilik mesleğinin de bir odasının olması gerekiyor. Oda kurulduğunda nasıl bir tüccar odadan onay almadan iş yeri açamıyorsa, gazetecilikte de benzer bir düzen sağlanacaktır. Bu mesleğe yıllarını veren gazetecilerin emeğinin korunması için hep birlikte mücadele etmemiz gerekiyor” dedi.
Bakmadan Geçme