Gazeteciler Fethiye'de toplandı: İGD'de H. Seda Köktener dönemi devam ediyor
Muğla İnternet Gazetecileri Derneği'nin 3. Olağan Genel Kurulu Fethiye'de gerçekleştirildi. Tek listeyle gidilen seçimde mevcut başkan Hürmüz Seda Köktener yeniden başkan seçilerek güven tazeledi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti