Fethiye ve Seydikemer'de Sağlık Hizmetleri Yerinde İncelendi
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, kurum yöneticileriyle birlikte Fethiye ve Seydikemer ilçelerinde sağlık kuruluşlarını ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Gerçekleştirilen ziyaretlerde sağlık hizmetlerinin işleyişi, vatandaş memnuniyeti ve sağlık çalışanlarının talepleri değerlendirilirken, Seydikemer'e mamografi cihazı kazandırılacağı açıklandı.
Patlangıç’ta 112 İstasyonu İçin İnceleme
Ziyaret programı kapsamında ayrıca Fethiye’nin Patlangıç Mahallesi’nde yapılması planlanan 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu için belirlenen arsa alanında da incelemeler gerçekleştirildi. İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, sağlık yatırımlarının bölge ihtiyaçları doğrultusunda sürdüğünü belirterek, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmaların devam edeceğini ifade etti.
-
Muğla sağlık yatırımları
-
Seydikemer mamografi cihazı
-
Fethiye sağlık denetimi
-
İl Sağlık Müdürü ziyaret
-
112 acil sağlık istasyonu
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret