Fethiye ve Seydikemer'de Sağlık Hizmetleri Yerinde İncelendi
Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, kurum yöneticileriyle birlikte Fethiye ve Seydikemer ilçelerinde sağlık kuruluşlarını ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Gerçekleştirilen ziyaretlerde sağlık hizmetlerinin işleyişi, vatandaş memnuniyeti ve sağlık çalışanlarının talepleri değerlendirilirken, Seydikemer'e mamografi cihazı kazandırılacağı açıklandı.
Seydikemer’e Mamografi Cihazı Müjdesi
Program kapsamında önemli bir sağlık yatırımını da duyuran İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, Seydikemer ilçesine Sağlık Bakanlığı tarafından mamografi cihazı kazandırılacağını açıkladı. Akça, vatandaş odaklı, güçlü ve sürdürülebilir sağlık hizmeti anlayışı doğrultusunda çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini kaydetti.
-
Muğla sağlık yatırımları
-
Seydikemer mamografi cihazı
-
Fethiye sağlık denetimi
-
İl Sağlık Müdürü ziyaret
-
112 acil sağlık istasyonu
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret