Fethiye'de sağlık kahramanları için anlamlı gün: Hemşirelik Haftası başladı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından 12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası kapsamında Atatürk Anıtı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Törende konuşan Fethiye İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ayşen Eroğlu, hemşireliğin yalnızca bir meslek değil sabır, şefkat ve fedakarlık isteyen kutsal bir sanat olduğunu vurguladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Yörük'e veda programı düzenlendi
TBB ulaşım komisyonu Muğla’da toplandı
Fethiye Üretici Pazarı’nda haftanın güncel sebze ve meyve fiyatları
Muğla’da çocuklar yazı havuzda karşılayacak
Milas-Bodrum havalimanı 5 ayda 940 bin 330 yolcuya hizmet verdi
Fethiye’de Kaymakamlık otoparkı girişini kapatan araca polis cezası