Fethiye'de sağlık kahramanları için anlamlı gün: Hemşirelik Haftası başladı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü tarafından 12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası kapsamında Atatürk Anıtı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi. Törende konuşan Fethiye İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ayşen Eroğlu, hemşireliğin yalnızca bir meslek değil sabır, şefkat ve fedakarlık isteyen kutsal bir sanat olduğunu vurguladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya’dan yıl sonu mesajı
Fethiye Cuma Pazarı’nda hareketlilik: ‘Fiyatlar dengede, bereket var’
Fethiye’de Eczacı Buse Helvacıoğlu Yeni Adresinde Hizmet Verecek
2025-2026 Eğitim Öğretim yılı sona erdi: Fethiye’de 106 okul yaz tatiline girdi
Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı
Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Yörük'e veda programı düzenlendi