Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı
Muharrem Ayı dolayısıyla Seydikemer Belediyesi tarafından Kapalı Pazar Yeri'nde düzenlenen aşure programında, protokol üyeleri ve vatandaşlara 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı programa ilgi yoğun oldu.
Düzenlenen programa Seydikemer Kaymakamı Mustafa Dilekli, Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Cumhuriyet Başsavcısı Gülşen Arslan, İlçe Emniyet Müdürü Turgut Beder, İlçe Jandarma Komutanı İlker Bilim, Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Nilsun Sarıyer, AK Parti İlçe Başkanı Ali Büklü, siyasi parti ilçe temsilcileri, Seydikemer Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Mehmet Alaşan, Seydikemer Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı M. Hadi Çakıroğlu, Seydikemer Ziraat Odası Başkanı Muhsin Gümüş, Fethiye Sabit Pazarcılar ve Manavlar Odası Başkanı Halil Ayat, kurum müdürleri, belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı. Kazanların başına geçen protokol üyeleri, vatandaşlara aşure ikram ederek Muharrem Ayı'nın bereketini ve paylaşma kültürünü birlikte yaşadı.
-
Seydikemer haberleri
-
aşure dağıtımı
-
Muharrem Ayı
-
4 bin kişilik aşure
-
Seydikemer Belediyesi
-
birlik ve beraberlik
-
Muğla haberleri
-
Kapalı Pazar Yeri
Bakmadan Geçme