Fethiye'de araç filosuna 12 takviye: Karaca'dan tasarruf ve güçlü belediye vurgusu
Fethiye Belediyesi'nin araç filosuna kazandırdığı 12 yeni araç, Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde düzenlenen programla tanıtıldı. Belediye Başkanı Alim Karaca, kiralama dönemini kapattıklarını belirterek, belediyenin mali yapısına ve yeni yatırımlara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Araç kiralamalarından vazgeçilmesiyle 64 araç için ödenmesi gereken yaklaşık 150 milyon liralık kira bedelinin belediye kasasında kaldığını kaydeden Karaca, ayrıca sanayi ve dışarıya yaptırılan birçok tamiratın artık belediyenin kendi kademesinde yapıldığını ve buradan da tasarruf sağlandığını söyledi. Fethiye Belediyesi’nin hiçbir devlet kurumuna ve müteahhitte borcu olmadığını vurgulayan Karaca, belediyenin kasasında 300 milyon liranın üzerinde kaynak bulunduğunu açıkladı. Ancak bunun yeterli olmadığını belirten Karaca, hedeflerinin belediyeyi daha da ileriye taşımak olduğunu ifade etti.
Bakmadan Geçme