Fethiye'de araç filosuna 12 takviye: Karaca'dan tasarruf ve güçlü belediye vurgusu
Fethiye Belediyesi'nin araç filosuna kazandırdığı 12 yeni araç, Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde düzenlenen programla tanıtıldı. Belediye Başkanı Alim Karaca, kiralama dönemini kapattıklarını belirterek, belediyenin mali yapısına ve yeni yatırımlara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Fethiye’nin artık dünyanın farklı ülkelerinden turistlerin tercih ettiği önemli bir turizm merkezi haline geldiğini belirten Karaca, Muğla ve Antalya’daki birçok ilçeye kıyasla turizmi artıda kapatan nadir ilçelerden biri olduklarını kaydetti. Büyükşehir Belediyesi ve diğer devlet kurumlarıyla uyum içinde çalıştıklarını dile getiren Karaca, altyapı sorunlarının önemli ölçüde çözüldüğünü, uzun süren yağışlara rağmen elektrik ve su kesintilerinin yaşanmadığını, kırsal mahallelere kadar fiber altyapı çalışmalarının sürdüğünü aktardı.
Bakmadan Geçme