Fethiye'de araç filosuna 12 takviye: Karaca'dan tasarruf ve güçlü belediye vurgusu
Fethiye Belediyesi'nin araç filosuna kazandırdığı 12 yeni araç, Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde düzenlenen programla tanıtıldı. Belediye Başkanı Alim Karaca, kiralama dönemini kapattıklarını belirterek, belediyenin mali yapısına ve yeni yatırımlara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Belediyenin mali yapısına ilişkin de değerlendirmelerde bulunan Karaca, geçmiş dönemde öz kaynakları artırmaya yönelik önemli adımlar attıklarını söyledi. Kendi elektriğini üreten bir pazaryerinin hizmete alındığını, sahil bandındaki kafe ve restoranlarla ilgili yürütülen hukuk mücadelesi sonucunda bu alanların belediyeye kazandırıldığını belirten Karaca, bu adımlar sayesinde belediyeye yaklaşık 450 milyon lira ek gelir sağlandığını ifade etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı