Fethiye'de araç filosuna 12 takviye: Karaca'dan tasarruf ve güçlü belediye vurgusu
Fethiye Belediyesi'nin araç filosuna kazandırdığı 12 yeni araç, Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde düzenlenen programla tanıtıldı. Belediye Başkanı Alim Karaca, kiralama dönemini kapattıklarını belirterek, belediyenin mali yapısına ve yeni yatırımlara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Fen İşleri Müdürlüğü için yeni tırların alınacağını da açıklayan Karaca, Ölüdeniz ve Göcek’te kurulacak aktarma istasyonları sayesinde çöp taşımada ciddi verimlilik sağlanacağını ifade etti. Aktarma sistemiyle 5 çöp kamyonunun yaptığı işi 1 tırla yapabileceklerini belirten Karaca, hem yakıt hem personel hem de zaman tasarrufu elde edileceğini, 10 personel yerine 2-3 personelle aynı hizmetin verilebileceğini dile getirdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor