Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi açıldı
Fethiye Belediyesi, ilçe genelinde kültür merkezi, atık su arıtma tesisi, akıllı kavşaklar, atık getirme merkezi gibi halkın farklı ihtiyaçlarını karşılayan yatırımların açılışlarına devam ediyor.
Fethiye Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş ise, “Çevre hassasiyetinin artması toplumda çok önemli olduğuna inanıyorum ve her yerde çevre ile ilgili herkesin katkısını yapmasını istiyoruz. Çevre biraz önce müdürümüz belirtti; çevremiz bize emanet gelecek kuşaklara bırakacağız. Çok hassas olmamız gerekiyor. Bu yapılan tesiste en büyük ihtiyaçlarımızdan birini karşılayacak. Artık imkanlar azalıyor, kaynaklar azalıyor. Gelecek nesil için dikkatli olmamız gerekiyor” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor