Fethiye Belediyesi Atık Getirme Merkezi açıldı
Fethiye Belediyesi, ilçe genelinde kültür merkezi, atık su arıtma tesisi, akıllı kavşaklar, atık getirme merkezi gibi halkın farklı ihtiyaçlarını karşılayan yatırımların açılışlarına devam ediyor.
Konuşmaların ardından Muğla Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Ömer Bolat tarafından Fethiye Belediyesi Başkan Vekili Ruhtan Başkaya’ya ‘sıfır atık belgesi’ takdimi yapıldı.
Konuşmaların ardından açılış töreni gerçekleşti. Programda Gazi İlköğretim Okulu 3/B sınıfı tarafından ‘azeri dansı’ gösterisi yapıldı. Fethiye Belediyesi’nin asamblaj ve Şefika Pekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ‘gelecek için dönüştür’ sergileri büyük beğeni topladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor