EGF'den 'Ege'nin Enleri' Ödül Töreni: Yerel Yönetimler Muğla'da Buluştu
Ege Gazeteciler Federasyonu'nun 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü kapsamında düzenlediği 'Ege'nin Enleri' ödül töreninde, 'Ege'nin Enleri' oylamasında 2025 yılının en başarılı büyükşehir, ilçe belediye başkanları, valileri, kaymakamları ve basın emekçileri ödüllendirildi. Tören Muğla'da gerçekleştirildi.
Valiler ve Kaymakamlar da Ödüllendirildi
Gazetecilerin oylarıyla; Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı ve Aydın Valisi Yakup Canbolat, “En Başarılı Valiler” seçildi.
En Başarılı Kaymakamlar ise; Karacasu Kaymakamı Mehmet Gündoğdu, Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, Marmaris Kaymakamı Nurullah Kaya, Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke ve Sinanpaşa Kaymakamı Emrah Aslan oldu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor