EGF'den 'Ege'nin Enleri' Ödül Töreni: Yerel Yönetimler Muğla'da Buluştu
Ege Gazeteciler Federasyonu'nun 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü kapsamında düzenlediği 'Ege'nin Enleri' ödül töreninde, 'Ege'nin Enleri' oylamasında 2025 yılının en başarılı büyükşehir, ilçe belediye başkanları, valileri, kaymakamları ve basın emekçileri ödüllendirildi. Tören Muğla'da gerçekleştirildi.
Vali Akbıyık: “Basın demokrasinin dördüncü gücüdür”
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, basının kamuoyunu bilgilendirmedeki rolüne dikkat çekerek: “Basın, milletimizin gözü kulağıdır. Gazetecilerimiz iyi günde, kötü günde, afette ve kriz anlarında her zaman sahadadır. Bu sinerjiyle Muğla’ya hizmet etmeye devam edeceğiz. 2026 yılını Muğla’da ‘Gençlik Yılı’ ilan ediyoruz” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor