Başkan Akdenizli Güreşçilerle Bir Araya Geldi
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Seydikemer Belediyesi Güreş Takımı sporcuları ile bir araya gelerek CW Enerji Türkiye Yağlı Güreş Ligi ve Gelişim Ligi öncesinde sporculara başarı dileklerinde bulundu.
Başpehlivan İsmail Koç ise Seydikemer Belediyesi’nin güreşe verdiği destekten dolayı teşekkür ederek, “Seydikemer Belediyesi’nin bizlere verdiği destek ve gösterdiği ilgi motivasyonumuzu daha da artırıyor. Er meydanında sadece kendimiz için değil, Seydikemer’imizin adını en iyi şekilde temsil etmek için mücadele ediyoruz. İnşallah bu sezon hem CW Enerji Ligi’nde hem de katıldığımız tüm organizasyonlarda ilçemize güzel başarılar ve madalyalar kazandıracağız. Bizlere her zaman destek olan Belediye Başkanımız B. Önder Akdenizli’ye ve emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz” diye konuştu. Samimi bir ortamda gerçekleşen program, sporcularla yapılan sohbet ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Bakmadan Geçme