- Haberler
- Güncel
- 2 yıldır yaşadığı mağaradan konteynere taşınan adam, 'Mağaradayken konteynerden daha huzurluydum'
2 yıldır yaşadığı mağaradan konteynere taşınan adam, 'Mağaradayken konteynerden daha huzurluydum'
Hatay'da depremden sonra yerleştiği mağarada yaşamaya başlayan Ali Bozoğlan, Hatay Valiliği tarafından kendisine tahsis edilen ikinci yuvası olan konteynere yerleşti. Konteynere yerleştikten sonra huzurunun kaçtığını ifade eden Bozoğlan, haftanın birkaç gününü mağarasında ve birkaç günü de konteynerinde geçireceğini ifade ederek 'Mağaradayken konteynerdan daha huzurluydum' dedi.
Bakmadan Geçme
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı