- Haberler
- Güncel
- 2 yıldır yaşadığı mağaradan konteynere taşınan adam, 'Mağaradayken konteynerden daha huzurluydum'
2 yıldır yaşadığı mağaradan konteynere taşınan adam, 'Mağaradayken konteynerden daha huzurluydum'
Hatay'da depremden sonra yerleştiği mağarada yaşamaya başlayan Ali Bozoğlan, Hatay Valiliği tarafından kendisine tahsis edilen ikinci yuvası olan konteynere yerleşti. Konteynere yerleştikten sonra huzurunun kaçtığını ifade eden Bozoğlan, haftanın birkaç gününü mağarasında ve birkaç günü de konteynerinde geçireceğini ifade ederek 'Mağaradayken konteynerdan daha huzurluydum' dedi.
Bakmadan Geçme
Yatağan'daki okullarda karne heyecanı yaşandı
Ortaca'da internet dolandırıcılığı operasyonu
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama