Ziraat Türkiye Kupası'nda Muğlaspor kupaya veda etti
TFF 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Muğlaspor, Ziraat Türkiye Kupası 2. Tur karşılaşmasında Muğla Atatürk Stadyumu'nda 2. Lig ekibi Sarıyer'i konuk etti. Muğla temsilcisi normal süresi 4-4 biten maçta rakibine penaltılarda 4-2 mağlup olarak kupaya veda etti.
105. dakikada penaltı kazanan Muğlaspor'da Savaş Yılmaz'ın vuruşunda top ağlara gitti. 4-3
105. dakikada hızlı atağa çıkan Sarıyerspor'da, Mert Caner Öztürk’ün uzaktan şutunda topu ağlara gönderdi. 4-4
120 dakika 4-4'lük eşitlikle sonuçlanırken, penaltı atışlarında Sarıyer rakibine 4-2'lük üstünlük sağladı ve tur atlayan taraf oldu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor