Ziraat Türkiye Kupası'nda Muğlaspor kupaya veda etti
TFF 3. Lig 2. Grup'ta mücadele eden Muğlaspor, Ziraat Türkiye Kupası 2. Tur karşılaşmasında Muğla Atatürk Stadyumu'nda 2. Lig ekibi Sarıyer'i konuk etti. Muğla temsilcisi normal süresi 4-4 biten maçta rakibine penaltılarda 4-2 mağlup olarak kupaya veda etti.
Maçtan dakikalar
2. dakikada Sarıyer maça etkili başladı. Serbest vuruştan ceza sahası içine gelen ortayı Rahmi Salih Kaya değerlendiremedi.
7. dakikada ani gelişen atakta, sağ kanattan gelen orta sonrası Oğuzhan Sertakan kafa vuruşu ile kalecinin üzerinden aşırtarak topu ağlara gönderdi. 1-0
29. dakikada Mertcan Caner Öztürk'ün ara pası sonrası Onur Eriş sol kanattan orta yaptı. Mertcan Açıkgöz, gelişine vuruşu ile golü buldu. 1-1
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı