Yeni Otogar Yolunda Çalışmalar Devam Ediyor

Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Menteşe ilçesi yeni otogar yolunda başlatılan 4 şeritli yol, kaldırım ve çevre düzenlemesi projesi devam ediyor. Proje kapsamında baro önünde tesviye ve dolgu çalışmaları sürerken MUSKİ ekipleri burada kullanım ömrünü tamamlanmış içme suyu hatlarını da yeniliyor.

Yeni Otogar Yolunda Çalışmalar Devam Ediyor
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!