Yeni Otogar Yolunda Çalışmalar Devam Ediyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından Menteşe ilçesi yeni otogar yolunda başlatılan 4 şeritli yol, kaldırım ve çevre düzenlemesi projesi devam ediyor. Proje kapsamında baro önünde tesviye ve dolgu çalışmaları sürerken MUSKİ ekipleri burada kullanım ömrünü tamamlanmış içme suyu hatlarını da yeniliyor.
İçme Suyu Hatları da Yenileniyor
Proje kapsamında üstyapının yanı sıra altyapı çalışmaları da gerçekleştiriliyor. Bu kapsamda yağmur suyu hat çalışmalarının yanı sıra, MUSKİ ekipleri tarafından kullanım ömrünü tamamlamış içme suyu hatları da yenileniyor. Ekipler, Emirbeyazıt Mahallesi benzinlikten sosyo kültürel alana giden yolda başlattığı çalışma ile bölgedeki eski içme suyu hatlarını yenileyerek modern hale getiriyor ve vatandaşların hizmetine sunuyor.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı