Yangında ev küle döndü, tek teselli kurtarılan muhabbet kuşları oldu
Antalya'nın Manavgat ilçesinde tek katlı bir evde çıkan yangında ev tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Yangını, 3 buçuk ay önce annesini kanserden kaybeden ev sahibinin oğlunun çıkardığı iddia edildi.
Ev sahibi Cengiz Ü., itfaiye ve jandarma ekiplerine yaptığı açıklamada, yangını çıkardığı öne sürülen kişinin kısa süre önce annesini kaybeden oğlu olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı: “Oğlum annesinin ölümünden sonra bunalıma girdi. Geçtiğimiz günlerde annesine ait tüm fotoğraf ve video albümlerini yaktı. Kısacası geçmişimizi yaktı. Ne yaptıysam çare bulamadım. Şimdi de annesinin hatıralarını yok etmek için evimizi yaktı. Oğlumun tedavi görmesi için herkesin yardımını istiyorum.”
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor