Türkiye'nin 4'üncü büyük gölü kuraklık nedeniyle ortadan ikiye bölündü
Türkiye'nin dördüncü büyük gölü ve en önemli içme suyu rezervi olan Eğirdir Gölü, kuraklık ve yoğun tarımsal sulamanın etkisiyle geçtiğimiz günlerde ikiye ayrıldı. Dronla havadan kaydedilen görüntülerde, gölün orta kesimlerinde suyun tamamen çekildiği, yer yer adacıkların oluştuğu ve gölün adeta ikiye bölündüğü görüldü. Bölgeye gelen bazı vatandaşlar ise, gölün ayrılan kısmından yürüyerek karşıya geçmeye çalıştı.
Su kaybının tarıma etkisi
Sinap, 2022 yılına kadar gölden Aşağı Gökdere Santrali'ne sürekli su aktığını belirterek, "Bu su nereye gitti, gerçekten sorgulamak lazım. Çiftçilerimiz bu yüzden perişan oldu" dedi. Serpil Köyü'nün yaşadığı zorluklara değinen Sinap, "Köylüler ellerine para geçmeden sondajlara, su borularına ve tankerlerine harcama yapmak zorunda kaldı" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor