Türk ve Mısır donanmasından 13 yıl sonra ortak tatbikat
Türk Deniz Kuvvetleri ile Mısır Deniz Kuvvetleri, 13 yıl sonra 'Dostluk Denizi Tatbikatı (Bahr El Sadaka) 2025' kapsamında yeniden bir araya geldi.
TCG Oruçreis'in sancak gemisi olarak konumlandığı tatbikatı seçkin gözlemci gününde Türk Deniz Kuvvetlerinden Donanma Komutanı Oramiral Kadir Yıldız, Mısır Deniz Kuvvetlerinden ise Kurmay Başkanı Tümamiral Mohamed Hassan El-Sherbeny yerinde takip etti.
Yetkililer, bu tatbikatın ardından "Dostluk Denizi"nin her yıl dönüşümlü olarak Türkiye ve Mısır'da yapılacağını açıkladı.
-
Türk ve Mısır donanma
-
Dostluk Denizi
-
Türk Deniz Kuvvetleri
-
Mısır Deniz Kuvvetleri
-
Dostluk Denizi Tatbikatı
-
Muğla
-
Marmaris
-
tatbikat
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor