'Süte değer katan kadınlar'a Fethiye gezisi
Tarım ve Orman Bakanlığı Eğitim ve Yayın Dairesi tarafından desteklenen ve Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Süte Değer Katan Kadınların' projesi çerçevesinde Ardahan'dan gelen kadın yetiştiriciler için Muğla'nın Fethiye ve Milas ilçelerindeki süt işletmelerine teknik gezi düzenledi.
Ardahanlı kadın üreticilerden Yeşim Fatma Sarıkaya, “Muğla’ya Bakanlığımızın düzenlediği ‘Süte Değer katan Kadınlar’ projesi çerçevesinde geldik. Hayallerimdeki çiftliği burada gördüm. Bir sürü izlenimlerde bulundum. Eğer ileride büyük bir işletme yaparsam buranın çok şey kattığını düşünüyorum kendime” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı