Seydikemer'de AK Parti teşkilatı bayramlaştı, birlik mesajları verildi
AK Parti Seydikemer İlçe Teşkilatı, Ramazan Bayramı öncesi Teras Cafe'de bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajları verdi. Programda Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli ve İlçe Başkanı Ali Büklü konuştu.
Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli, Ramazan ayının önemine değinerek birlik ve beraberlik mesajı verdi: “Biliyorsunuz ki Ramazan ayı başı rahmet, ortası mağfiret, sonu şeytan azabından kurtuluş. Sonuna gelmiş bulunmaktayız. Allah nice Ramazanlara birliğimizi, dirliğimizi bozmadan ulaşmayı nasip etsin. 16 Mart’ta belediye başkanlığımın 3. yılını doldurdum. Kıymetli vekilimiz, eski belediye başkanımız Yakup Otgöz’den almış olduğumuz görevi en iyi şekilde yerine getirmeye çalıştık. 3 yıldır sizlerle birlikte AK Parti davası kapsamında belediyemizi yönettik. İki yıl önce Muğla’daki 13 ilçeden 7’si Cumhur İttifakı belediyesiydi ve biz 5 tanesini kaybettik. Şimdi kaybettiğimiz ilçelerdeki arkadaşlarımız ve ilçe başkanlarımızla konuşuyoruz. Diyorlar ki ‘Seydikemer çok şanslı çünkü burada AK Parti belediyeciliği var.’ Belediye kaybedildiğinde bazı şeylerin farkına varılıyor. Biz şimdiden farkında olmasak da lütfen birliğimizi bozmayalım. Seydikemer’deki AK Parti davamızı daha iyiye taşıyarak belediyeciliğimizi güzelleştirelim ve ilk seçimlerde kaybettiğimiz ilçeler başta olmak üzere Muğla’daki diğer ilçelerde de AK Parti Belediyeciliğini tekrar yayalım” ifadelerini kullandı.
-
AK Parti Seydikemer İlçe Teşkilatı
-
Ramazan Bayramı
-
birlik ve beraberlik mesajı
-
Muğla Milletvekili Yakup Otgöz
-
Seydikemer Belediye Başkanı Bayram Önder Akdenizli
-
İlçe Başkanı Ali Büklü
Bakmadan Geçme