Selver Hatice Kabak: 'Fethiye'de 'Sıfır Atık' çalışmaları her yıl daha da büyüyor'
Fethiye Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Selver Hatice Kabak, 30 Mart Dünya Uluslararası Sıfır Atık Günü'nde yaptığı açıklamada, atıkların doğru ayrıştırılmasının hayati önem taşıdığını vurguladı. Kabak, sıfır atık çalışmalarının her geçen gün daha geniş bir kapsama ulaştığını söyledi.
2025 yılı boyunca yürütülen sıfır atık çalışmaları hakkında da bilgi veren Kabak, Fethiye genelinde birçok farklı atık türünün toplandığını ifade etti. Kabak, “Ambalaj atıkları, kağıt, karton, pet ve plastikten, atık pile kadar birçok tehlikeli ve tehlikesiz atığın toplanmasını sağladık. Bunun yanında atık yağlar, atık jiletler ve hastanelerden kaynaklı atık ilaçların toplanmasına yönelik çalışmalar da gerçekleştirdik” diye konuştu. Sıfır atık konusunun her geçen gün daha geniş bir alanı kapsadığına dikkat çeken Kabak, hem tehlikeli hem de tehlikesiz atıkların artık daha fazla gündemde yer aldığını belirtti.
Bakmadan Geçme