Otizmli genç bakımevinde ilaç zehirlenmesiyle öldü
Bir bakımevinde kalan 21 yaşındaki genç ilaç zehirlenmesiyle öldü. Gencin annesi Dilek Barut, 'Otopsi sonucu yeni çıktı. İlaç vermişler öyle ölmüş. Tamamen ihmalleri var. İlaç verip odaya bırakmışlar hiçbir şekilde bakılmamış. Ne varsa ne yoksa tamamen açığa çıksın istiyorum' dedi. Adli Tıp Kurumu raporunda da çocuğun ölüm sebebinin ilaç zehirlenmesi olduğu ifade edildi.
Onda da morartı izleri var. Orda bir çok çocuğun vücudunda morartı izleri var maalesef. Çevrede şiddet uyguladıklarına dair bir görüntü çekilmişti. O görüntü gösterilmişti zaten. Biz de soruşturduğumuz zaten çevredekiler bu iddiaların asılsız olmadığını gerçeklik payı olduğunu söylüyor. Bize peşini bırakmamamız söyleniyor. Sürekli sesleri duyup oradan taşınanlar bile varmış" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret