Ortaca'da 4 bin 250 metre içme suyu hattı yenilendi
MUSKİ Genel Müdürlüğü, Ortaca ilçesinde Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin sıcak asfalt çalışmalarıyla koordineli şekilde içme suyu hatlarını yenileme çalışmalarını kesintisiz sürdürüyor. Bu kapsamda Sarıgerme Mahallesi'nde Bin 300 metre uzunluğundaki içme suyu hattı yenilenerek devreye alınırken, Güzelyurt ve Fevziye mahalleleri arasında yer alan toplam 4 bin 250 metrelik hattın da yenileme işlemi tamamlandı.
Eski hatlar yol güzergahına alındı
Güzelyurt ve Fevziye mahallelerini kapsayan bölgede, içme suyu hatlarının vatandaşların arazilerinden geçmesi nedeniyle arızalara müdahalede yaşanan zorlukları ortadan kaldırmak amacıyla Büyükşehir Belediyesi’nin sıcak asfalt çalışmalarıyla koordineli olarak yürütülen 4 bin 250 metrelik hat yenileme çalışması tamamlandı. Mevcut içme suyu hatlarının kullanım ömrünü tamamlaması nedeniyle sık arızalar yaşanıyor, ayrıca hatların vatandaşların tarım arazilerinden geçmesi arızalara müdahaleyi zorlaştırarak kesinti sürelerini uzatıyordu. Çalışmalar kapsamında içme suyu hatları yol güzergâhına alınarak modern hatlarla yeniden inşa edildi. Böylece iş makinelerinin alana erişiminde yaşanan zorluklardan kaynaklanan zaman ve iş gücü kayıpları ortadan kaldırıldı. Yenilenen hatlar sayesinde bölgede yaşanan basınç sorunları ve eski hatlardan kaynaklı arızalar giderilerek daha sürdürülebilir bir içme suyu altyapısı oluşturuldu.
Bakmadan Geçme