Ortaca'da 4 bin 250 metre içme suyu hattı yenilendi
MUSKİ Genel Müdürlüğü, Ortaca ilçesinde Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin sıcak asfalt çalışmalarıyla koordineli şekilde içme suyu hatlarını yenileme çalışmalarını kesintisiz sürdürüyor. Bu kapsamda Sarıgerme Mahallesi'nde Bin 300 metre uzunluğundaki içme suyu hattı yenilenerek devreye alınırken, Güzelyurt ve Fevziye mahalleleri arasında yer alan toplam 4 bin 250 metrelik hattın da yenileme işlemi tamamlandı.
Muğla genelinde yürütülen içme suyu altyapı çalışmaları ve Ortaca ilçesinde tamamlanan yatırımlara ilişkin değerlendirmelerde bulunan MUSKİ Genel Müdürü Yılmaz Şengül, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın, Muğla genelinde eskimiş ve sık arıza yapan hatların yenilenmesine yönelik talimatları doğrultusunda 13 ilçede projeleri hayata geçirmeye devam etiklerini, vatandaşlara kesintisiz içme suyu ulaştırmak amacıyla altyapıyı güçlendirdiklerini açıkladı.
Şengül, Ortaca ilçesine bağlı Sarıgerme, Fevziye ve Güzelyurt mahallelerinde toplam 5 bin 500 metrelik içme suyu hattını yenilediklerini belirterek tamamlanan çalışmalarla birlikte bölgede yaşanan basınç sorunlarını ve eski hatlardan kaynaklanan arızaları ortadan kaldırdıklarını söyledi.
Bakmadan Geçme