Ormanda Çıkan Yangın Araca Sıçradı: 1'i Ağır 2 Yaralı
Antalya'da ormanlık alanda çıkan yangın, ekiplerin havadan ve karadan müdahalesiyle yaklaşık 1 saatlik çalışma sonucu söndürüldü. Yangın bölgesinde park halinde bulunan bir araç tamamen yanarken, yanan araçla geldikleri öğrenilen 1'i kadın, 2 kişi de yaralandı. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.
Yaralılar hastaneye sevk edildi
Yangında vücudunda ağır yanıklar oluşan H.C., sağlık ekiplerince olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından özel termal örtüye sarılarak Antalya Şehir Hastanesi'nin yanık merkezine kaldırıldı. Kolundan hafif yaralanan A.Y. ise kontrol amaçlı olarak hastanenin acil servisine sevk edildi.
Yangının ardından kullanılamaz hale gelen araçtan çıkan dumanlar uzun süre etkisini sürdürdü. Ekipler, yangının mangal ateşinden çıktığını değerlendirirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı