Ormanda Çıkan Yangın Araca Sıçradı: 1'i Ağır 2 Yaralı
Antalya'da ormanlık alanda çıkan yangın, ekiplerin havadan ve karadan müdahalesiyle yaklaşık 1 saatlik çalışma sonucu söndürüldü. Yangın bölgesinde park halinde bulunan bir araç tamamen yanarken, yanan araçla geldikleri öğrenilen 1'i kadın, 2 kişi de yaralandı. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.
“Neden çıktığı ile ilgili birtakım şeyler var ama henüz belli değil”
İtfaiye ekipleri ile birlikte olay yerine gelen Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz ise şu ifadelere yer verdi: "Neden çıktığı ile ilgili birtakım şeyler var ama henüz belli olmadığı için bunu konuşmak yersiz diye düşünüyorum. Önemli olan hep beraber bu yangını söndürebilmek."
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı