Ormanda Çıkan Yangın Araca Sıçradı: 1'i Ağır 2 Yaralı
Antalya'da ormanlık alanda çıkan yangın, ekiplerin havadan ve karadan müdahalesiyle yaklaşık 1 saatlik çalışma sonucu söndürüldü. Yangın bölgesinde park halinde bulunan bir araç tamamen yanarken, yanan araçla geldikleri öğrenilen 1'i kadın, 2 kişi de yaralandı. Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.
Ekipler seferber oldu
Yangının ihbar edilmesi üzerine bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi. Antalya Orman Bölge Müdürlüğü, Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Kepez Belediyesi'ne bağlı itfaiye ekipleri, AFAD, sağlık ekipleri, jandarma ve emniyet güçleri olay yerine intikal etti. Alevlere karadan su arazözleriyle, havadan ise yangın söndürme helikopterleri ve uçağıyla müdahale edildi. Yangın, geniş alana yayılmadan kontrol altına alınırken, itfaiye ve Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri bölgede soğutma çalışmalarını sürdürüyor.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi