Olaylı maçın kazananı Fethiyespor: 2-0
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 17.Hafta mücadelesinde Fethiyespor, evinde Kuzey Marmara A.Ş Arnavutköy Belediyespor'u ağırladı. Fethiyespor, 9.dakikada ve 26.dakikada Nurettin ve Selim'in ayağından bulduğu gollerle mücadeleyi 2-0 kazanarak puanını 22'ye yükseltti.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de sevgiye ‘Evet’: İşitme engelli genç çift hayatlarını birleştirdi
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı
Fethiye’de 26.06.2026’da nikah yağmuru: 43 çift aynı günde evlendi
Fethiyespor’dan Merhum Timur Fidan İçin Lokma Hayrı
Muğla, Antalya, Isparta ve Burdur'da öğrenciler karnelerini aldı