Olaylı maçın kazananı Fethiyespor: 2-0
TFF 2.Lig Kırmızı Grup 17.Hafta mücadelesinde Fethiyespor, evinde Kuzey Marmara A.Ş Arnavutköy Belediyespor'u ağırladı. Fethiyespor, 9.dakikada ve 26.dakikada Nurettin ve Selim'in ayağından bulduğu gollerle mücadeleyi 2-0 kazanarak puanını 22'ye yükseltti.
Bakmadan Geçme
Bodrum Belediyesinden çocuklara ücretsiz yüzme kursu
Ali Somyürek'ten Açıklama Fethiye Koyları Yat Kuşatması Altında, Mapa-Şamandıra Sistemi Fayda Mı, Zarar Mı?
Bodrum’da 32 bin 351 öğrenci karne aldı
Fethiye’de sevgiye ‘Evet’: İşitme engelli genç çift hayatlarını birleştirdi
Marmaris'te orman şehitleri dualarla anıldı
Muğla’daki yatırımlar ele alındı